.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع انگشتان 2 ایزدشهری در چهارشنبه آخر سال
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل از دریافت گزارش قطع شدن انگشتان دست دو ایزدشهری در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حمزه قاسمی پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان شهری، اظهار کرد: بهداشت و درمان در هر جامعه‌ای با سلامت جسم و روان و تندرستی افراد رابطه مستقیم دارد.

وی افزود: در شهرستان آمل وضعیت بهداشتی و درمانی مطلوب است و شرایط خوبی را شاهد هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه همه مسئولان باید در راستای ایجاد سلامت فردی و اجتماعی در جامعه تلاش کنند، بیان کرد: در جامعه اسلامی کار و تلاش برای خلق خداوند دارای اجر معنوی بوده و در پیشگاه خداوند پاداش دارد.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در سراسر کشور، افزود: این سنت قدیمی مردم ایران امروزه با ورود مواد محترقه و آتش‌زای صنعتی زمینه‌ای برای رنجش خاطر مردم و خانواده‌ها شده است.

قاسمی ادامه داد: وجود سر و صداهای مهیب به همراه آسیب‌های زیادی که به افراد وارد می‌شود می‌تواند روزهای نخست سال جدید را با مخاطره روبه‌رو کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل بیان کرد: 13 مصدوم امسال در حین برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال دچار حادثه شده و با مصدومیت روبرو شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر این مصدومیت‌ها سطحی بوده است که افراد برای درمان و مراقبت به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شدند.

قاسمی ادامه داد: چهار مصدومیت در این شهرستان که برای شهروندان آملی اتفاق افتاد، ضایعه از ناحیه چشم بود و 9 مورد از مصدومیت‌ها به سوانح سوختگی در بخش‌های مختلف بدن مربوط می‌شود.

قاسمی، آمل را از شهرهای شاخص مازندران دانست که در زمینه مرکز پیام 115 تماس تلفنی پنج شهر مازندران را برعهده داشته و یکی از بلوک‌های درمانی در مازندران است، ادامه داد: تماس تلفنی مردم شهرهای نور، محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر و شهرستان آمل با مرکز پیام 115 در این شهرستان کنترل شده و ابلاغ می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: گزارش‌های مختلفی به این مرکز اعلام شده که در این بین دو مورد قطع شدن انگشت در شهر ایزدشهر از مهم‌ترین گزارش‌ها بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.